Actualizari

Hiya! Laura aici. Am facut cateva actualizari minore. Am pus niste lumini, palmieri, si am scos melodia de fundal a blogului. Stiu ca va placea dar am o altrnativa mai buna. In dreapta jos, veti vedea o caseta. Daca apasati pe ea, va apare o lista cu melodii. Eu le-am schimbat, si va zic melodiile reale care sunt, in ordine:
1.Viking Opera - Eraser
2.The Royal Court - Glam Jam
3.Pre-historic Rock - Best Day Ever Instrumental
4.Jungle Jangles - Hoy Somos Mas by Violetta
5.Beware The Dragon - Remixul instrumental al unor melodii CP
6.Brown Puffle Lab - The Party Starts Now
Aceste melodii le voi mai actualiza cu cele noi, cand vor veni in fiecare luna. :) Am uitat sa va zic ca voi actualiza si background-ul blogului, odata pe luna sau de mai multe ori daca este necesar. Voi reveni cu alte postari, deorece in seara asta incepe Fashion Festival! Byeee :)

Comentarii