Anunt special

Hey ,aici Alexa!
Poate ce  spun acum nu are legatura cu CP sau cu CPPS dar o sa trebuiasca sa spun oricum.
Duminica asta pana pe 19 august nu am cum sa am grija de blog deoarece am sa plec in vacanta si acolo unde am sa merg exista internet dar mai slab.
Nu va faceti griji,Laura este deja experta ,am incredere in ea ca va face treaba buna.Mi-a zis recent ca o sa avem un nou autor.Nu va spun numele,e surpriza :) .O sa faceti cunostinta cu ea( e fata )
Am sa mai verific blog-ul pe telefon/ tableta si daca reusesc am sa intru si pe xat dar nu va garantez ca am sa fac acest lucru.
Pe 20 august sau pe 21 august am sa revin cu postarile.
Pana pe 9 august ,am sa mai postez si eu ,de ce nu ? :))
O sa imi fie dor de voi! Lasa ca timpul trece destul de repede si am sa revin.


UPDATE
1.Uplayeve.uk se intoarce saptamana asta pe 8 august
2.Cove Penguin a revenit
3.Club Penguin a fost actualizat azi (vedeti postarile Laurei)
4.(Informatii din ziar) Pe 27 august Dot va vizita insula si va veni Fashion Festival.


Hmmm.deobicei in perioada asta ,Club Penguin lansa o melodie de Cadence.Acum vad ca nu a mai lansat nici una.
Eh,ma rog :) apare una cu siguranta!
AM SA REVIN CU ALTE POSTARI (pana pe 9 august ) CU SIGURANTA. BYE!!

Comentarii