Nou autor pe blog!

Sal'tare! Eu sunt Cezara, noul autor de pe acest blog si cu ajutorul ,,camardului" meu, Paulie (care imi aduce aminte de postari si ma enerveaza cand ma trezeste devreme) voi face postari impreuna cu celelalte fete!
Laura m-a rugat sa vin aici deoarece ma chinuiam de una singura pe vechiu' meu blog asa ca.. De ce sa nu zic da?
Despre mine:
Sunt o fire vesela si foarte energica, si imi place sa desenez si sa fotografiez!
Cateodata s-ar putea sa mai scriu si in engleza dar spuneti mersi ca nu stiu suficienta germana! XDD
Hobby-uri:
Cum am mentionat mai sus, imi place sa desenez animale,personaje si pinguini, imi place sa fac fotografii in paduri si orase sau cu monumente, ma cert cu Paulie ( nu e chiar un hobby dar asta e) si recent m-am apucat de karting.
 Momentan atat despre mine, dar sa speram ca ne vom intelege ;)
Bye for moment

Comentarii