Ce urmeaza in luna noiembrie

-citat blog-
"Salitari prieteni inpanati,
Dupa cum stiti ,eu am controlul blogului--dar asta nu inseamna ca nu sunt generoasa si chiar conducatoare. Prin urmare, v-am pregatit ceva pentru toti azi!
Am creat o cautare de cuvinte pentra a va ajuta sa descoperiti ce se va intampla in noiembrie. In total sunt 11 cuvinte pe care trebuie sa le gasiti, si trebuie sa lucram toti pentru a le descoperi pe toate.
Si deoarece sunt generoasa, voi actualiza aceasta postare cu raspunsuri Luni, 2 noiembrie.
Mult noroc,
Meggbot conducatoarea blogului,,
Ehe eu am gasit deja toate cuvintele, dar le voi scrie amestecat pentru a nu strica surpriza.. Cuvintele sunt :
1.uPflfe
2,roePtc preuS crteSe
3.tMsutaa
4.uPetir
5.bHrete
6.itÎintlar
7.NOZ
8.ytuzlK
9.izau iundcwhulsai
10.PEF
11.opVesa

Comentarii