Cea de a 10-a aniversare Club Penguin

Zece ani implineste azi CP!
Doar 10 ani si totusi jocul nu s-a terminat si nu se va termina niciodata!
Hey hey aici Alexa! Azi a inceput cea de a 10-a aniversare!Nu pot sa cred ca a inceput  aceasta petrecere!Totul este magnific! Jocul s-a lansat pe 24 octombrie 2005!
Cand intri pe CP,acesta va fi Login Screen-ul! Cel mai frumos Login Screen posibil! Felicitari CP!


Iata,mai jos toate mascotele noastre preferate (fara Herbert si Klutzy) ne spun LA MULTI ANI DE 10 ANI!

O sa primiti acest emoticon super dragut care va sta mereu langa semnul M 
 Prehistoric Puffles s-au reintors la Town!Disponibil doar 2 si sunt doar pentru membrii!
Ia ghiciti ce se afla in Coffee Shop? Un minunat TORT si e gigantic (al meu este ) .Pe masa se afla palaria magica de 10 ANI si Club Penguin Yearbook 



 
Snow Forts (Puffle Party 2007) 
 Plaza (Summer Jam august 2013) .S-au reintors VALURILE si pista pentru motociclisti!





Forest (ISLAND ADVENTURE PARTY 2010)
!!Poza luata de pe RCPC si este singura din aceasta postare!!
 Scarile duc spre locul cu pasarele care canta!
 Temple Fruit Party din 2012 disponibila la Cove


 Gift Shop (Prehistoric Party 2014)

Dock (Camp Penguin 2007) 

 Beach (Adventure Party 2009)
Imi amintesc de ea perfect!
Acesta este anul cand am intrat si eu in CP 
 Sky Village (Music Jam 2011)
Casa Fiesta 
 Interior Casa Fiesta
 Iceberg (April Fools Party 2008).N-am crezut deloc ca Iceberg-ul a fost asa
 Mine Shack (PI Day martie 2015)
 Puffle Mall -Fostul Stage (Merry Walrus Party 2014).Locul meu preferat!
Pizza parlor (Card Jitsu party 2013) 
Ice rink (Holiday Party 2005)
Cum arata Ice Rink-ul !
 Jocul Puffle Feeding disponibil in camera speciala de la Snow Forts
 Dance Club (Summer Party 2006)
Ce mi-as dori sa fie acum vara !
 Sala de jocuri de la Dance Club (urcati scarile din Dance Club) 
Holiday Party 2011 
Santa Sled  
 Scoala (Medial Party 2013)
Urcati scarile pentru a ajunge la etaj!
 Etaj la scoala
 Lighthouse(Puffle party 2014)
 Book Room (Halloween Party 2008)


Mai jos SPORT PARTY din 2006 si Summer Kickoff 2007 de la Beacon




Mai jos Emoticoanele si Cadourile Zilnice!
Petrecerea se termina pe 21 octombrie!
Eu cred ca CP a vrut sa se revanseze pentru ca Descendants Party si Fashion Festival au fost mai slabute din punct de vedere al camerelor si a mai multor statistici (BUG-uri in special)











Comentarii