Intalnire RCPC-31 octombrie 2015 (pozele mele)

Hey hey,aici Alexa.
Ieri s-a tinut o intalnire,la ora 19:00 pe serverul FOG organizata de RCPC.
Mi-a placut intotdeauna sa particip la intalnirile RCPC,acum el a devenit unul dintre cele mai bune blog-uri romanesti!
Participanti:
1.Alexa Amuza
2.Bella 10101
3.Cezara 02
4.Green P 2006
5.Mandruyd
6.Wboys14
7.Andreea3494
8.Johnny1741
8.Marian245
9.Leonmann
10.Dragosini
 INVITATIA RCPC 
 Ne-am intalnit cu totii la Town

 Am facut fete triste 
 Dupa am fugit la Nightclub...unde a venit Andreea3494
 Am mers la Snow Forts pentru cersit bomboane (ei nici chiar)
 Dupa am fost la Ice Rink
 La scoala unde am observat un robot defect 
 Am fugit cu totii afara,la Mine shack 
 Dupa hai la Forest unde ne-am bagat cu totii in bustean
 ''Atentie,nu mai pot respira,,
Ne bagasem toti intr-o scorbura

 Dupa am fost cu toti la Cove si ne-am pus toti intr-o barca.Poate se rasturna barca cu noi 

 Am fost cu totii la Beach si ne-am transformat in roboti defecti 
 Am mers sa vedem un film de groaza la Lighthouse
Dupa,hai la un joc la Cabana.
Am jucat si eu cu Wboys si am castigat. 
Ca intotdeauna,o intalnire RCPC se termina cu vizitarea caselor pinguinilor 






 Primul igloo al fost al meu 
 Uite-te la ei...vor prea multe de la mine...sunt doar una singura,sa ma ajute si ei (glumesc)
 Am mers dupa la Cezara 02
 Johhny 
 Bella 10101
Green P 2006






Comentarii