#RCPC Intalnire 1 decembrie

Hey pinguini!
LA MULTI ANI ROMANIA! LA MULTI ANI BUCURESTI!

Intalnire #RCPC ,aveati ocazia sa il intalniti pe Wboys14 (admin RCPC) si pe cele 4 fete din echipa staff-ului blog-ului nostru (Laura,Alexa,Bella,Cezara)


Totul a inceput de la Town  dar eu am intarziat putin (IMI PARE RAU WBOYS) dar am prins a doua locatie aceasta fiind Coffee Shop


''Haideti cu totii sa zambim,este ziua noastra,a romanilor.''


Eu am vrut sa fiu putin mai originala in a doua poza cu ''Romania Fii Tu Romania " de la Pro Tv :)

''La multi ani ,romani,la multi ani "

Wboys deja a strigat sa mergem la Dock si noi toti am marsaluit pana la destinatie.Acolo era o plansa mare ,trebuia sa  o coloram :)

''La multi ani Romania " am strigat cu totii acolo.


Am vrut sa imi fac o poza cu Puffle-ul Rainbow 

N-am stat prea mult acolo si am fugit cu totii la AREA 501 unde toti am pus acel emoticon cu ochelari
Aici Wboys s-a urcat in acea masinarie si noi toti zambeam iar

De acolo am mers in camera aceea unde puteai lua puffle extraterestru unde (cine a vrut) s-a dat pe topogan 

Am fugit dupa la Beach unde iar am strigat R O M A N I A

Se termina intalnirea dar,ce facem cu igloo-urile.
Haide sa le vizitam.Incepem cu Bella 10101
Mergem la Johhny1704


Am mers dupa la Cezara
Acum haideti la mine



Bine ,poate vreti de mancare dar nu va dau.Hopa,camera se uita numai la Wboys! Te crede suspect

Haideti mai repede sa plecam la urmatorul igloo,la Laura


Frumos igloo.Acum haideti la ultimul igloo si se termina intalnirea.Of :(
Am terminat de vizitat igloo-urile,si intalnirea .Am facut o poza cu cele 3 fete din STAFF-UL BLOG-ULUI .Multumim ca ati participat la #RCPC intalnirea


Participantii la aceasta intalnire sunt urmatorii :

EU (admin RCP)

Cezara02 (autor RCP)

Bella 10101 (autor RCP)

Wboys14 (admin RCPC)

Green P 2006 (admin RCP,autor RCPC)

Marian245

Angelisstr12

Johhny1741

Theodor333


Urmatoarea intalnire cred ca e la inceputul vacantei de Iarna
Revin cu alte postari mai tarziu



Comentarii