Am revenit+Planuri pentru vacanta de vara!

Hiya! Laura aici. Am revenit, dupa o perioada in care am fost suficient de ocupata. Clasa a 9-a a fost o provocare pentru mine, fiind ceva nou, si am zis sa ii acord atentie. Pe deasupra, odata cu inchiderea RCPC in ianuarie anul acesta, m-am concentrat si mai mult pe scoala. In perioada Craciunului chiar mi-am deschis propriul CPPS, dar nu am putut sa il mentin, asa ca m-am limitat la design grafic. Acum, pe timpul verii, o sa imi iau un job, ca sa pot strange bani de buzunar. Cat despre postari, promit ca o sa fie la fel de dese ca prima data, doar ca, incepand de vinerea viitoare, voi fi plecata doua saptamani. Si cum revin, voi incepe sa va tin la curent din nou cu tot ce se intampla in CP! 

Iar ca un cadou de la mine pentru voi, am aflat numele si data Proiectului Super Secret! Se va numi Club Penguin Remix, si acesta va fi lansat in 2017! Testarea acestui proiect va fi cel mai probabil prin iulie-august 2016.





 Sunteti entuziasmati? Eu singur sunt! Odata ce mai gasesc noutati si stiri fresh, sunt chiar aici sa vi le ofer. Byeeee si o saptamana frumoasa! :)


Comentarii