Ultima zi din CP

Buna Pinguini !

Stiti cu totii ca acest joc minunat s-a inchis pe 29 martie .

In fine...ieri ...inainte de a se pune PUNCT pentru totdeauna jocului, am mai facut o ultima vizita .








La ora la care am intrat ,Blizzard era FULL . In fine ,am gasit un server mai putin full si am intrat.
Marele Soc a fost ca aveam member . Dar... am mai intrasem mai devreme si nu aveam nici un member. 
Acasa... muzica pe care o lasasem , igloo-urile , au ramas . Dar..cred ca cei de la CP au vrut sa dea member asa in ultimul timp ca sa mai facem niste amintiri ...amintiri in ultimele ore de CP.

Scuze pentru neclaritatea pozelor dar sunt facute de pe tableta si se poate intampla sa nu vedeti prea bine .

Apropo,are cineva de aici amintiri multe din CP ? Chiar si din ultimele zile ?
Trimiteti-le pe romaniaclubpenguincp@gmail.com ! Ms :) 
Am sa incerc sa reconstituiesc un fel de jurnal de CP dar am nevoie si de ajutorul vostru :)
Doar ce trebuie sa faceti e sa trimiteti poze 9daca aveti) cu pinguinul vostru si cu prietenii vostrii .



Comentarii